Saturday, March 26, 2011

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΞΗ ΣΤΗΝ ΑΣΚΤ ΚΑΙ ΤΙΣ 10.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ


ευχαριστίες σε όλους εσάς, για το ενδιαφέρον σας




Σήμερα, η ημέρα της εθνικής επετείου  συμπίπτει με τη συμπλήρωση 10.000 επισκέψεων που έχουν πραγματοποιηθεί σε αυτό το μπλογκ από το τέλος του καλοκαιριού. Μόλις μάλιστα ηρέμησα και από την προετοιμασία της διάλεξης μου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (23 ΜΑΡ) στην  Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνων, που με κράτησε για λίγες μέρες μακριά από την τακτική ενασχόληση μου με  το μπλογκ μου.



Στιγμιότυπα από την διάλεξη, μαζί με τους συνεργάτες μου   αρχιτέκτονες Βαρβάρα Γιαννούλα και Παναγιώτη Τσιμπιρίδη


Με τον καθηγητή του Β΄ Εργαστηρίου Ζωγραφικής εικαστικό  Γιώργο Λαζόγκα,   που είχε την πρωτοβουλία για την υλοποίηση αυτής της διάλεξης


Με τον Κώστα Τσόκλη και τον Θέμη Ροδαμίτη


Η διάλεξη με θέμα αρχέτυπα* ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ, πραγματοποιήθηκε με την πεποίθηση ότι η στοχαστική αναζήτηση είναι το υπόβαθρο για την πρωτοπορία, για μια πρόταση,  για μια πολυπαραγοντική δημιουργία.
Αποστασιοποιημένος από το βιβλίο μου και την πρόσφατη έκθεσή μου στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, επεδίωξα να επανατοποθετηθώ στο θέμα,  να αναζητήσω την ουσία, να  μιλήσω για μια άλλη ομορφιά και  να προτείνω διεξόδους για το μέλλον. 

Ευχαριστώ θερμά όλους όσους γέμισαν το αμφιθέατρο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών De Chirico, και είχαν την υπομονή να με ακούσουν, αλλά και τους πολυάριθμους αναγνώστες αυτού του blog που με τιμούν καθημερινά.

Παρακολουθήστε στην συνέχεια τις πρόσφατες αναρτήσεις.

No comments :

Post a Comment